google reklamları

221192_Mercury $55 Plan

23 Şubat 2011 Çarşamba

esmerim biçim biçim ölürüm esmer için

esmerim biçim biçim ölüyordum esmer için   sevgili dostlar kendim de dahil biz türk erkeklerinin vede türk kızlarının esmer hastalığına  şaşmaya başladım efendim ben aslen tam bir esmer hastası biriyim 


o kadar hastaydım ki eski zamalardan birinde bir kız benimle çook ilgilendi ama kız sırf sarışın diye dönüp bakmamıştım  hay  ben o zamanlarki aklımı tabi ondan sonra kız büyüdükten sonra bir serpildi arkadaş sorma kız milleti zaten erkekten çabuk serpilir bizim orda öyle derler serpilmek çabuk yetişmek yani dalında yetişen elma armut misali ne alaka ise öyle derler  neyse uzatmayim ben bu  sarışın kızla ilgilenmedim de sonra aklım başıma geldi ben bu sefer ilgi alaka gösterdim yok be kaçan balık gerçekten de büyük oldu .


sonraları hep düşündüm biz genel olarak biz dediğim türk toplumu esmer milletiz ama  yinede genler olarak esmer hastalığı bir bende yok eskiden öyle idi ha birde (sarışının adı esmerin tadı) gibi deyimlerimiz de  yok değil neyse bu konu daha çook uzar sonra uzun yazınca kimse okumuyor be kısa keseyim de aydın havası olsun  hem bende hem toplumumuz da son zamanda gördüğüm vede izlediğim bir olay artık esmerlerden değilde sarışınlardan daha bir fazla hoşlanıyoruz galiba ki sokaklarımız çakma sarışın doldu taştı tabi hiç bişi orjinal gibi olmuyor ama sarışınlık da ALLAH vergisi  isteğimiz kadar uğraşalım olmaz olmayınca  şimdi bu yazıyı yazarken düşündüm de  onca aşklar yaşadın ata hangisi sarışındı? tam dicektim ki hiç yok aaa derken aklıma geldi bir tane'de olsa var evet bende bir sarışınla aşk yaşadım her ne kadar dilini o zamanlar iyi konuşamasamda tataristan'da  çalıştığım zamanlar'da bir rus kızı vardı o sarışındı ve beni iyi kollamıştı orda eskiden herhalde hiç bakmazdım sarışın mavi gözlerine gerçek mavi gerçek sarışın yani orjinal bana çakma olan lens li mavi gözlü  sarışın bayanlarımız çook bayat geliyo esmer de olsalar öyle kendilerini çok  beğenen çıkıyordur elbet ki o kılığa giriyorlar ama ben o şekil  sarışınlardan hoşnut değilim olmamda şu bir gerçek renkler zevkler tartışılmaz denen klişe laf tartışılır vede zevk'te renk'te beğenimiz'de zamanla değişebilir hatta bir çok konuda değişip gelişebilir insan oğlu...not : yorumsuz geçen her okuyan  çakma olsun inşallah :))



12 yorum:

Adsız dedi ki...

Yine güzel bir yazı yazmışsın, klavyene sağlık :))
her şeyin orjinali güzel...fotoğraf ayrı bi güzel :)

RuhsuzKadın dedi ki...

yazıya bayıldım :D Ve esmer bir hatun olduğum için zaten seviyordum kendimi şimdi iyice şımardım aahah ^__^

Ellerine sağlık :D

//SECHHILL\\ dedi ki...

Ay son sözleri okuyunca korktum yorum yazıyım dedim ahah. Bence de doğallık forever yani.not: sarışınları sevmem :D

ata_306 dedi ki...

sevgili ADSIZ seni de adın ile görelim buralarda artık tşkler yorumun için ..

RUHSUZKADIN aaa sende tam turk kadınısın demekki bizim turkün orjinalı esmerdir bence tşkler yorumun için

//SECHHILL\\ aynen bende sevmiyordum da artık zaman zaman zevklerim değişiyor be ama doğal olanlardan yanayım çakma sarışın ile yaşanacak herbişeyde çakma olur bence sizde teşekürler yorumunuz için .

Bucera dedi ki...

Biraz moda ile ilgisi var, şu sıralar koyu renk düz saçlar empoze ediliyor. Dikkat edin tüm reklamlar diziledeki oyuncular tek tip. Onlar güzel kadın olarak lanse edildikce beğeniler de o yönde değişiyor. Mesela seksenli yılarda (ben gençkene) tüm hatunlar kabarık şaçlı permalı sarışın olmaya çalışıyor tam sarışın değilse bile en azında sarı röfleliydi yani koyu renk düz saçlar iğrennççti.
Ve ben o zaman öyleydim :((
Şaka bir yana;

Sözün özü neysen o ol kendini öyle sev. Önce sen kendini sev ki başkaları da seni sevsin.

ata_306 dedi ki...

SEVGİLİ bucera dediğin doğru aslında moda ile ilgiside var ana konu moda olunca ben kafam daha çok karışıyor birileri ne isterse onu giyen onu yiyen insanlar topluluğu ıyyy ne yapmacık geliyor bana heleki bu moda adı altında saç,kaş,göz ,gibi insanın uzuvları ,le oynaması daha bir garip bence .

SEYHAN BATUR dedi ki...

tamamen sana katılıyorum.insanın doğal halleri gibisi yok.ama nedense herkes değişiklik çabası içinde.evliliklerin bitmesinin en büyük sebeplerinden biri de buymuş.erkekler dışarda zaman geçirdikleri bayanları süsleriyle yüzünde bi ton boyayla tanıyınca evlendiği zaman makyajsız hallerinde ben kimle evlenmişim diyorlarmış.bakımlı olalım tbki ama doğal güselliğimizi tonlarca paralar verilen boyalarla bozmayalım lütfen :)

şarap kızılı dedi ki...

nota takılıp korkanlardanım ben de sanırım :)) zira geyiğine bir keresinde arkadaşımın sarı postişlerini kendime saç yapıp, boynuma da tüylü tüylü pembe bir şal alıp fotoğraf makinesine verdiğim pozlar gözümün önünde çakıverdi! "aman tanrım! öl sen öl öl !!!" diyebileceğiniz kadar kötüydü:)
bir daha böyle beddualar etme lütfen:))

ata_306 dedi ki...

şapap kızlı teşkürler güzel yorumun için beddua etmek değil de benim ki okuyan yada okumadan geçen insanlar oluyo yani ben kendimce bir fikrimi ortaya attım kimse katılmak zorunda değil tabi ben burda sarışınlara bişi demiyorum orjinal olmayan yapay olan sarışınlarada kızmıyorum insan ruhu değişiklikden hoşnut olur kim nasıl mutlu oluyorsa olsun bişi demeye kimsenin hakkı yok ben yapmacık olduğu için sevmedim sevemedim öylesini ha değişmeye da başlıyor insan zamanla zevk beğeni bunlarda değişiyormuş be

şarap kızılı dedi ki...

tabii bence bu konuda çok da seçici olmamak gerek hümanist olmak gerek diye de abazalığa bağlarım şimdi :)))
*şaka :D

ata_306 dedi ki...

:)) zaten tüm mesele hümanist olmam dan kaynaklanıyor ya

Eşcinsel dedi ki...

sorma ben de esmer hastasıyım ama sarışınlardan hiç hoşlanmam öyle kaçan balık tarzı da değil anlattığın. esmer, siyah sakallı, kıllı göğüslü vs....