abonelikler sevdiğim kanallar

Loading...

google reklamları

221192_Mercury $55 Plan

24 Aralık 2010 Cuma

saflıkmı desem!!! enayilikmi ? yoksa salaklıkmı ??

Sevgili dostlar başımdan öyle bir olay geçiyor ki şu sıralar okuyunca eminim sizlerde bana başlıktakileri diyeceksiniz.Olay taksimde istiklal caddesinde başlıyor  bir hafta sonu  kalabalıkta kaybolurken birden sayısal loto kuyruğu görüyorum hemen kuyrukta yerimi alıyorum bayiden aldığım kurşun kalem ile ayak üstü doldurup sıram gelince ödeyip geçiyorum ve o hafta 3 haftadır devren loto var kuyuk ondan kaynaklanıyor belki 6 tirilyon vercek neyse ben herzamn oynadığım kuponları biraz zaman geçince internetten yada tanıdığım bayilerden direk konturol yaptırıyoprum arada bayram girince mersinde ziyarete gittiğim ailemin yanında iken eskiden beri loto oynadığım bayinin önüne geliyorum ve cebimdeki on'na yakın kuponu bir kolu sakat olan bayi çalışanıa uzatıyorum oda tek tek konturol ediyor vede boş abi bişi çıkmadı diyo  ardından atimmi diyor bende atma dediğim anda barkot kısmını yırtıp alıyor adam bana verdiği kısım alıp gidiyorum sonra ben içimde bu adam barkotu neden aldı sorusu ile birbuçuk ay geçiriyorum ve dün gece internetten aynu biletleri atmadığımı fark edip tekrar koturol ettiğimde ise beşi  tutturduğumu fark ediyorum ama atı alan üsküdarı geçti hey ata diyor ,içimden bir ses neyse ben tekrar bakıyorum tekrar bakıyorum kupon tarih koturol yetmiyor yanımdakileri yetmiyor başka arakadaşlarımı arayıp durumu paylaşıyorum hepsinden aynı soru geliyor salakmısın neden para konusunu güvendin ki yahu arkdaş birde bana sorun be hayatında amorti bile tutturamayan ben ve oldum olası sakat yada felçli olanlara  yufka yürekli davrandığım bir insan nasıl bana bu kazığı atar diye kendimi yerken geliyor soruyorum şimdi size burda paranın adını etmeyeceğim isteyen
 6 .11 .2010 çekilişinden bakıp 5 tutturanlara ne veriyor öğrensin benim için paranın önemi yoktu yok olan gelmeyen paranında önemi zaten yok yok tur ha benim numaralar bunlar 2  13  28 39 49  tutanlar   şidmi birdaha soruyorum insanlara güvenmek sevmek suç ise benim alnıma enayi damgasını yapıştırın arkadaş kaç oldu bu yediğim kazık saymadım ama ben hala bozulmadım bu dunyayı bozanlara bozuldum sadece   fazla uzatmayayım okuması zor oluyor  

5 yorum:

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

mimin var bende...

Yağmur zamanı dedi ki...

Onunki biraz eşşeklik olmuş. Adilik, şerefsizlik olmuş... adı aklıma gelmeyen tüm şeyler olmuş... sen sadece herkesi kendin gibi bilenlerdensin arkadaşım. Hayat, sessiz bir öğretmendir.

nedicenbaşageldiçekicen dedi ki...

ne diyim geçmiş olsun :)

Bucera dedi ki...

vay anasını sayın seyirciler neler oluyor hayatta...yine de ben bu dünyada da adaletin olduğuna inananlardanım, o sadece kısa vadede parayı aldı o kadar

ata_306 dedi ki...

olayın geçtiği bayi ile temasa geçtik etekleri tutuştu ankaraya dilekçe verdiğimi duyunca her iki saate bir arıyo beni ne olur dilekçeni geri al diyor insan oğlu işte kuyruğu sıkışınca ağlayıp sızlıyor neyseki bende bayide çalışan adamı gibi şerefsiz değilim sen dedim loto makinanı kima emanet edip bırakıyorsan ona hesap sor sonra ben dilekçemi geri alırım dedim ayrıca bakmakla yükümlü ailesi olduğunu felan anlattı bana baya da duygu sömürüsü yaptı yani gerek te yoktu ki